Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jan 2025 14:44:41 +0200

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/15103 
aadressile Pärnu maakond, Tõstamaa vald, Tõstamaa alevik, Varbla mnt 14 
(Kasvuhoone-kontorihoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: ehitis paikneb riigitee teekaitse vööndis ja osa 
tegevusi ka teemaal

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27226191>  (menetlus nr: 
467116), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (ARVID ARROVAL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister